אני לא בטוח כמה זמן ביליתם באתר לפני שהגעתם לדף זה, אבל אני סבור שכבר הבנתם שהכותב [אני, הי] מעוניין להישאר אנונימי, לפחות בינתיים. אני די בטוח שיחידי סגולה בעלי המטרה לפענח את הזהות שלי יצליחו בכך, למרות שהשקעתי מאמצים לא קטנים להישאר אנונימי וכדי להקשות עליכם במשימתכם - במיוחד בהתחשב בכך שאני לא אדם טכני בצורה יוצאת דופן.
אם כן תזהו מי אני, זה יהיה אך ורק בזכות סגנון הכתיבה או טעויות מטופשות שאעשה בעצמי, או שאתם האקרים מחוננים יוצאי 8200 עם הרבה מאוד זמן פנוי. אפשרות נוספת היא שאתם מכירים אותי במציאות ויצא לכם לנהל איתי יותר משיחה אחת מעמיקה, למזלי מדובר במעגל הקרוב שלי בלבד והוא מונה לא יותר ממניין אנשים.
אדם שמכיר אותי באופן אישי מספיק טוב ויבלה באתר לכל היותר 15 דקות ממוקדות, יבין בלי שום צל של ספק שמדובר בי. למזלי הסבירות שאותם אנשים יתקלו באתר זה היא די נמוכה, במיוחד בשלבים התחלתיים אלה. לאדם הזר שמעוניין ללמוד עליי עוד, כמו איפה אני גר, בן כמה אני ומה אני עושה בחיי - צר לי אך לא אספק לך תשובות חד משמעיות.
בכל מקרה, אכתוב בקצרה את הנתונים שבכל מקרה תוכלו לגלות מבלי להשקיע מחשבה:
- אני לא בעל השכלה אקדמית פורמלית
- אני ממש, אבל ממש אוהב רשימות.
- וגם חשוב לי שהם ייראו טוב.
- אני דובר עברית ואנגלית.
- נולדתי במדינת ישראל.
- אני סקרן במיוחד.
- זהו, בינתיים.
הזהות שלי - מהשם ושם המשפחה, למקום מגוריי או הפרצוף שלי לא הולכים להועיל לכם יותר מדי. האמת שמדובר ברעשי רקע מיותרים כשחושבים על זה לעומק. מטרתי היא לשתף את התכנים שאני צורך וכותב בצורה הבהירה ביותר עבור עצמי-העתידי ועבור קהל קוראים פוטנציאלי, זה די והותר.
בנוסף, אני מרגיש לא מוכן לוותר על האנונימיות [אולי מדובר בפחד שלי מלחשוף את עצמי ואת העולם הפנימי שלי בצורה כל כך אינטימית מבחינה מחשבתית] במיוחד בתקופה הזו של האנושות - כשפרטיות הפכה למותרות ואנונימיות היא כבר לא ברירת המחדל - נדמה לי שאנונימיות היא יתרון ולא חיסרון, לפחות עבור אדם כמוני. מעדיף להיות פינץ’ ולא ריס [מי שמכיר מכיר].
אגב, יש כאן פרדוקס מסוים. אני אמנם בוחר להסתיר את הפרטים היבשים: גיל, שם, עיר מגורים, תמונה וכדו’ - אבל קורא שיבלה באתר מספיק זמן כנראה ילמד עליי הרבה יותר מאשר על רוב האנשים שמפרסמים את זהותם המלאה ברשת. זה לא סוד שמחשבות, שאלות, פחדים, סקרנויות ואובססיות חושפים אדם הרבה יותר מתמונה, שם משפחה או צילום ארוחת בוקר בפריז עם הבן זוג.
חשוב לי מאוד להדגיש כי אני לא מתיימר להיות אינטלקטואל, אינני פילוסוף ואינני מדען. אין לי השכלה אקדמאית ואני לא חכם בצורה יוצאת דופן, אני.. סתם אדם.